14 september, 2008

Söndag

Vi har sovit hos Jan i natt och när Jenny hade vaknat, kollat på tv, spelat dator o ätit frukost, så gick hon ner till sin bästa kompis o ringde på.
Dom har varit ute o lekt på lekplatsen o sen kom dom upp här en stund o fick lite fruktsoppa o varsin banan. Nu e dom ute igen.
Här kommer en bild på Jans fanastiska Yuccapalmer.. som bara var små pluttar när han köpte dom. Min förhoppning är att jag kan få mina lika stora, men e rädd för att jag inte har lika gröna fingrar som han har :(
I morgon kommer snickaren o gör det sista i Jans lägenhet, sen ska den vara helt klar o vi kan hjälpas åt att bära in det sista som ska in.
I kväll när jag kommer hem så ska jag pyssla lite. Riktigt sugen på att pyssla :) Ska försöka att lägga in en bild i min pysselblogg sen på det senaste jag gjort, innan jag sätter in den i albumet.

Inga kommentarer: