27 september, 2008

Lördag

Sov jag skrev innan, så var vi på Media Markt i dag för att Jan skulle köpa sig en ny mobil... o så kom vi (Jan) hem med en LCD-tv oxå, plus en plattång till Jenny.
Hans gamla tv får vi o vår gamla sätter vi undan som reserv.
Badflicka

Ny fin mobil... dock går den inte att starta, så vi ska köra o byta den i morgon. Ja, jag e lite avundsjuk :)

Tikis sitter och beundrar utsikten.

Hon älskar sin nya klösmöbel :)

Måste undersöka den riktigt :)
Nu e äntligen Jans lägenhet klar. Ev blir det en ny bokhylla för att förnya lite, tavlor ska upp igen o kanske blir det nån form av ommöblering.

Jenny o jag har varit hemma hos mamma o hämtat äpplen, så i morgon ska vi göra äpplepaj :) I kväll ska vi äta Lasangette

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du varit på media markt idag med?

Vet inte om det var dig jag så du var en bit i från mig. Tror du var på väg till bilen i så fall och vi var på väg in.

Ha det bra,Vicki