16 september, 2008

Tisdag

Fattar inte hur jag kan vara så trött... sover bra o ändå så e jag trött. Jessica o Pontus ska fixa middan i kväll o jag ska ta o lägga mig en stund.
Kanske e det så att jag håller på att bli sjuk. Känner mig lite krasslig, har ont i lederna o näsan har börjat rinna.

Har varit o småkikat på en bil i eftermiddag... ska försöka få Patrik att följa med o kolla den lite närmare, men just nu känns det som om jag kommer att köpa den... för jag har fått ett så bra pris att det vore skam att inte nappa. Och e det bara det felet som ägaren säger... så kostar det ca 15 kr att fixa till.
Färgen på bilen e bara sååå häftig :) Ingen färg som det går att smyga runt med *s*

Jenny e så sur för att hon inte får några läxor. Hon håller just nu på o räknar matte o läser. Pontus fick rabbla en massa tal för henne i går o så räknade hon plus o minus. Måste ha tag i lite skolböcker till henne.

Inga kommentarer: