04 mars, 2008

Trött...

Trött idag... Jenny somnade sent i natt, eftersom hon sovit middag hos sin pappa (säkert på pin kiv)... här har hon inte sovit middag på åtskilliga månader.. hon e ju ingen bebis längre. Han tyckte säkert att hon skulle hålla mig vaken långt in på natten.. men det drabbar henne mest... hon går ju oxå upp tidigt, vilket gör att hon inte får sovit ordentligen o blir trött o bråkig hos dagmamman.
Vi gick upp kl 5 i morse... körde härifrån 5.50. Jag började samåka med Jan o två kollegor till honom o vi körde 6.20 från Trelleborg. Skönt att slippa köra för en gångs skull :-)

Stressigt på jobbet... många bilar, många skador, lite personal, mycket regn. Och så ska jag börja senare i morgon...har ett ärende att fixa på förmiddagen o fick ta ledigt med kort varsel. Så i morgon kan jag tyvärr inte samåka :(

Förra veckan fick mamma (köpte billigt) en laptop av Jocke. Och så får hon låna hans mobila bredband. När jag pratade med henne igår... då hade hon just chattat med Jocke på MSN :) Sen brände hon en skiva.... hon lär sig :-) :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tid lämnar du Jenny hos dagmamman? När slutar du och jobbar om dagarna?

Är din brossa hemma nu?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Det glömde jag att fråga dig, hur går det med vikten? Tappar du 1kg i veckan fortfarande?

Ha det bra,Vicki