10 mars, 2008

Finally....

Jag är med bärbar dator :-) :-) Hämtade den efter jobbet o har nu fått allt till att funka. Enda problemet har varit att få rätt på det trådlösa nätverket, men det visade sig att man behövde uppge ett lösenord som stod under modemet... o nu funkar det exempariskt *ler* Ska testa den hos Jan i morgon kväll.

En väldigt ledsen Jenny nattade jag innan :( Hon hade pratat med sin pappa i telefon, var jättetrött o sa till sin pappa att hon ville gå och lägga sig. Då blev han skitsur... sa till henne att då får hon inte följa med till Kulhuset (är som Skattkammarön) och inte heller när hennes kusin fyller år. När dom lagt på så bara grät hon o sa att pappa är dum. Och att vi i fortsättningen inte ska ta mobilen med när vi åker nånstans, så han inte kan ringa utan bara kan ringa när vi är hemma. Sen frågade hon om vi inte kan gå ut en runda på onsdag kväll när pappa ska ringa...
Berättade det för Jan och han lovade på studs att han ska ta med henne till Kulhuset... han ska prata med henne om det i morgon när vi är och badar.

Ja.. en sak till. Jenny berättade för sin pappa att jag hade ny dator o han undrade om jag fått pengar från banken. Jenny frågade mig o jag sa som det är... att jag betalt den med presentkort (vilket han vet, då han läser min blogg varje dag). Då anklagade han henne för att ljuga!!!! Hallå... beter man sig så mot sitt barn? Jag är så ledsen för Jennys skull...vet inte om jag sett henne så ledsen förut :(

Nej... nu e det hopp i sängen som gäller... håller nog på att bli dålig igen.. vaknade i morse o kraxade som en kråka o det har hållt i sig hela dagen. Och inte blev det bättre av att jag inte kan vara tyst utan pratat för fullt *S*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur står det till med Jennys pappa? Jenny är 5år man håller inte på så med ett barn om man vill komma åt den andra föräldren. Han borde förstå att Jenny blir äldre och förstår mycket. Han har väl inte att göra med hur du fått pengar till en dator? Det är väl hans mista bekymmer?? Har han fler barn?

Läste i Sus blogg att brossan skulle till Spanien med Basshunter. Vad ska dem göra där och hur länge ska han vara där?

Ha det bra,Vicki