05 mars, 2008

Onsdag

Gick bra att köra i morse.. inte så mycket snö... men lite halt. Skönt att slippa köra så långt.. att få åka större delen av vägen.. att sitta o halvsova :-)
I går slog benet i en krok på en bil...(vilket jag gjort mååånga gånger tidigare). Men i dag har jag så ont att jag har svårt att gå. Gör så ont att jag nästan gråter... men kan inte stanna hemma. Mycket att göra o Agga e på kurs, så vi e bara två stycken.

Jag har fått ihop lite extrapengar... o vad som e ännu bättre... presentkort på totalt 2800 kr att handla datagrejor, etc för :-) Förhoppningsvis så får jag ihop ännu mer de närmsta veckorna, så jag kan köpa mig en alldeles egen bärbar dator :-) Tänker inte lägga en krona själv, utan jag köper bara den om jag får ihop tillräckligt med presentkort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar vara 2 jätte bra sidor du hittat som man kan tjäna extra pengar på. Jag kan inget sånt så det är inget för mig. Hur mycket kostar en laptop?

Jag är med i den tävlingen du skickade så jag hoppas på biobiljetter!!!!!

Väger du dig någon särskild dag?

Nä nu ska jag kolla på Inter, hoppas Zlatan är med och att dem spöar Liverpool. Ser Jan på fotboll?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Hampus skoja nog lite idag det är inte alls någon Liverpool-Inter på tv.

Bye