22 mars, 2008

Glad Påsk!

Vill önska alla en riktigt glad påsk!
Ätit ägg o sill o hela balunsen... så mycket att jag inte orkade Jansson som vi fick av mamma. Får ta det senare i kväll.

I dag har vi varit på Burlöv Center. Skulle in på Hobbex och köpa en adapter, men tyvärr var dom slut :( Men vi käkade lunch på McD och Jenny köpte sig ett eget nagellack.. ett Hello Kitty. Så jag ska måla hennes naglar om en stund. Vi ska på kalas hos Jans brorsdotter i morgon, så då vill hon vara fin :)

I går kväll beställde jag en digitalkamera :) Blev inte alls det jag tänkt från början, för efter att ha läst en massa recensioner o vi diskuterat här, så blev det en Canon Eos 350D :) Och jag fick presentkort över :) :) Hoppas den kommer i veckan :)
Jenny e jättego´och mysig i kväll... kramig och på gott humör. Nu pratar hon med sin pappa och far runt här. Så hon blir nog trött o sover gott i natt. Förra natten hostade hon så hon kräkte en gång :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Är ni hos Jan idag med?

Gick det bra på kalaset idag?

Ha det bra,Vicki