20 mars, 2008

Långledig

Jippie.. nu e vi långlediga :) Skönt! Veckan avslutades stressigt och irriterande. Ena kollegan var ledig i dag... och då såg den andra till att göra som hon ville. I tisdags fick vi besked om att det skulle komma 400 bilar som idag och att vi behövde bli klara med dom idag, eftersom det kommer 2100 bilar på lördag o dom måste vi syna på tisdag och onsdag.
Bilarna kommer... men kollegan tyckte att dom fick vänta eller så fick jag fixa dom själva, för hon kände inte för att syna för det e så tråkigt..... Hon ville hellre flytta bilar (vet det e en kille som lockar). Så jag har synat ca 150 av dom + lite annat som kom igår och i morse med andra båtar.
Min kollega kollade inte ens mailen... sa att ingen informerat henne om att det skulle komma bilar... så då kunde där inte finnas nåt viktigt... Så det fick jag oxå göra och sköta det akuta kontorsarbetet, vilket jag aldrig gjort förut.
Sen kom hon o sa "Stackars dig som fått göra allt själv". Och jag svarade bara att hade hon tyckt synd om mig, så hade hon hjälpt mig i stället!

Sen när jag kom hem o kollade mailen, så såg jag att jag fått fler presentkort... 15 st :) Och så hade jag 11 sen innan, så nu kan jag handa gratis för 5200 :) Har redan tittat ut vad som ska handlas... Kamera till mig,,,. minne till datorn,,, o grejor till Jessicas PS2. Nästa gång ska Pontus få...

I kväll har vi varit o ätit påskmat hos Jan, Trodde inte vi skulle ha Jenny i helgen,,, men fel hade jag....

Läggedax

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du ha Jenny under påskhelgen, skulle hon inte till sin pappa?

Ska ni äta påskmat i morgon med eller ni äter något annat?

Träffar du inte din mamma under påsken?

Det varkar gå riktigt bra med dina presentkort!!! Det är ju mycket du kan köpa för dem. Hur går det på den andra linjen där du samlar semesterpengar? Börjar ni planera för Smögen?

GLAD PÅSK på er

Vicki