17 mars, 2008

Jaha... då e helgen till ända.. *suck*

Tillbringat helgen hos Jan... hade både dator o katt med.
I går (lördag) var vi in till Malmö o handlade på Citygross. Stor affär med stort utbud... men priserna var inget man kör enbart till Malmö för.

Tittade på melodifestivalen på kvällen o jag e glad för Fridas skull. Visst finns det folk som skrattar o säger att hon bara fick 6 p... men hon fick ju mycket mer än det. Hennes låt blev först uttagen... sen slog hon till direkt o gick till Globen... Hur många av er läsare har varit där?? Och det bästa av allt.. hon slog Carola :-) För inte tusan var hennes låt så bra att dom gick vidare... haha.

I dag har vi hjälpts åt att städa min bil... det e jag som kör nästa vecka *pust* Tur det e en kort vecka :)

Xet tror väl att jag kastat mig på luren för att fråga Mia vad dom snackade om mig när han o Jenny var där. Men... hon har skitit i det blå skåpet... visat hur man tackar för att jag hjälpte henne till jobb en månad. Nix, vi har ingen kontakt längre, När hon föredrar att tro på Xet, framför vad jag säger... Hallå... han hade en älskarinna bakom hennes rygg i 8-9 månader. Och hon tyckte inte ens att det var konstigt att han inte ville ha sex med henne sen hon flyttat hit ner. Sambos som inte hade sex på över ett år.... trodde det var sånt man hade när man var kär och galen... Så e det iaf för oss :) Så jag bara sa till henne... att du har valt att tro på den man som ljugit o gått bakom din rygg så länge... ja, då ska vi inte ha kontakt mer o vill du träffa Jenny... ta då det med Xet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem är den här Mia? Är hon i hop med Jennys pappa? Jag trodde Mia var en kompis till dig?

Att det inte gick så bra för Frida gör inget. Det sa hon ju själv att hon inte satsa på att vinna. Hon har en ny lår som lär spelas denna sommaren förra sommaren var det "dunka mig gul och blå". Hon slår kanske mer nu när hon varit i melodifestivalen.

Vilket väder vi fått!!! Gick det att jobba idag?

Ha det bra,Vicki