25 mars, 2008

Ny arbetsvecka

och vi har så mycket att göra. Bilar nästan överallt.. o då hade dom ändå inte kört av alla, när vi gick hem. Vågar inte tänka på hur det ser ut i morgon bitti.. 2100 bilar kom med båt i helgen... o på torsdag/fredag så ska det komma 800 till o minst 400 nästa vecka. Vi har t o m ställt bilar inne hos våra konkurrenter *s*

På frukosten idag fick jag ett sms... att min kamera ligger och väntar på mig :) :( Och så kunde jag inte hämta den eftersom jag samåkte... Men i morgon.. då kör jag själv, så jag kan hämta den :)

Vi har varit o simmat som vanligt i kväll. Jessica var oxå med. Och Jenny hon simmade o simmade. Hon har fått riktigt kläm på det nu, Jan o jag bara stod o gapade när hon simmade fram o tillbaka utan att vila, säkert 20 meter på raken.

Jenny ska på räddningskurs hos Räddningskåren i morgon. Hon ser verkligen fram emot det, tycker det ska bli jätteroligt. Hon sa att det bara e 5-åringar, 6-åringar och fleråringar som får gå :-)
Förresten.. ibland kommer det så roliga saker ur hennes mun. Som igår... Hon fick lite ostbågar i en liten skål. Jessica ville smaka och skulle ta. Men dom var alldeles blöta. Ja, men det e för att jag har sköljt dom, sa Jenny. Men varför det frågade vi. Jo, för Tusse hade slickat på dem, svarade hon :)

Jan o jag fick semester de två dagar vi ville ha :) Vår förman var på betydligt bättre humör idag, så då passade jag på o tjatade lite *s* Så nu e allt fix klart för Smillas dop :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så många bilar ni får in!!! Är ni inte bara 3st som jobbar med att syna bilar?

Det där med vikten går lite upp och ner nu. Tappat sugen lite men försöker komma i gång igen men det är inte lätt. Hade gått upp 1hg när jag va där förra veckan. Hoppas på att jag gott ner något till nästa vecka.

Ha det bra,Vicki