01 mars, 2008

Lördag kväll

och jag sitter o dricker en cider o spelar lite spel... samt försöker tjäna ihop lite semesterpengar :-)
Vi har jobbat idag... inventerat Honda. Fick sovmorgon, började inte förrän kl 9, men i gengäld så fick vi ju jobba tills alla bilar var inventerade, vilket var vid 13.45. Sen körde vi till Ikea och handlade värmeljus.. Så otroligt mycket folk där var... parkeringen var smockfull, gick knappt att hitta en parkeringsplats där, men till slut så...
Tillbaka i Trelleborg stannade vi till på Maxi och handlade kvällens middag... Lasange ska vi ha.

Tikis e med hos Jan nu. Nu ligger hon på stolen bredvid mig o sover. Tror hon njuter av att inte ha Tippex runt sig... han vill lixom leka mer än vad hon vill.

Min rygg bråkar igen.. har så f-annat ont i dag att jag håller på att bli tokig. Stoppat i mig Voltaren o hoppas på att dom börjar verka snart.

Inga kommentarer: