04 mars, 2008

Snö...

Ja.. då har det snöat i kväll. När jag körde hem från Trelleborg, så såg jag kanske max 2 meter fram... så jag krypkörde hem. Hoppas det e borta tills i morgon bitti.
Vi har varit o simmat i kväll... Jenny blir bara duktigare o duktigare. Jan o jag ställde oss med 5-6 meters avstånd o sen simmade hon däremellan. Fram o tillbaka, gång på gång. Sen när hon blev trött, så skulle hon sitta på Jans axlar o så skulle han hoppa runt så hon kom ner under vattnet.
I kväll hade hon inte alls nån simdyna, utan höll sig antigen simmandes eller flytandes. Annars brukar hon ha det när vi är i bassängen där hon inte bottnar. Fast mest klängde hon på Jan... börjat kalla honom för pappa... säger att hon har TVÅ pappor.

Min rygg börjar krångla igen... men kan inte stanna hemma. Ont om folk på jobbet o mycket att göra.

Vicki.. du vet det jag mailade dig om... ang tjäna lite extrapengar. Igår hade jag 22 kr på det kontot... i dag har jag 339 :-) Spännande att se hur mycket där e när månaden tar slut o jag kan begära utbetalning :-) På det andra stället har jag hittills fått 600 kr i presentkort... fått besked om att 600 kr till är på väg o sen bör jag få 600-1000 kr till som det är just nu. Hoppas innerligt jag får ihop till det jag önskar mig :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det du håller på att tjäna extra pengar på får du det utbetalt varje månad?

Vad är det du ska köpa för presentkorten du får ighop på det andra stället?

Vad tycker Jan om att bli kallad pappa?

Ja, jag träffa din brossa igår efter jag skrivit till dig i bloggen.

Vikten går det så där med. Hade bara gått ner 4hg sist så det är inte så mycket. Idag är det ny vägdag men jag tror inte det hänt så mycket, snarare tvärt om. Jag har inte alls tränat som jag brukar göra under dem här 2veckorna som jag varit sjuk. Sedan har det blivit lite för mycket gott också. Fast jag ska gå och väga mig idag bara för att se sedan blir det nya tag from i morgon igen.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Det hade blivit lite minus idag på viktgruppen 0,6kg. Så det får man vara nöjd med :-)

Ha det bra,Vicki