06 mars, 2008

Frida

Frida och Jessica... blev visst inte så bra när jag försökte ta bort deras röda ögon.

Elliot, Frida och Jenny... inte heller så bra ögon fick dom :(


Mio dansar

Ja... då har vi träffat Frida i kväll. När jag gick fram för att presentera mig, så sa hon: "Hej Christel" :-) Hon kände igen mig från Facebook *s*
Trevlig tjej.. lätt att snacka med o rapp i käften.

Nu har jag beställt dator :-) Fick 8 presentkort idag, så totalt har jag fått 22 st a´ 200 kr. Hur ofta kan man köpa en dator gratis, så att säga? Visst har jag lagt ner många timmar på det, men den kostar mig inte en endaste krona :)
Ska hämta den i Malmö nästa vecka... dom (Komplett.se) har en hämtbutik där. Då går frakten bara på 29 kr, jämfört med 176 kr om dom skulle skickat den.
Passar bra att jag köpte den nu... träffade Benny idag o han har mer jobb på gång till mig, så då kan jag sitta hemma hos Jan o jobba med det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va ni alla och kolla på Frida igår? Jennifer med familj med?

Så lång Jessika såg ut!! Både hon och Jenny är lik dig.

Vad är det för jobb du har på gång?

Japp det var Silviaskolan vi var på. Jätte fin skola!!!! Har du varit på den?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Såg att du hatt 50 gäster inne bara idag. Var har du hittat alla dem som besöker din blogg?

Kolla på klippen dansar Mio med farmor?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Vad hittar ni på i helgen? Var det idag du skulle jobba eller du är barnledig?

Ha det bra,Vicki