26 mars, 2008

Åh...

så fin den är...min nya kamera :) Hämtade den efter jobbet o nu har jag testat den lite smått (väldigt lite). Men tänkte testa den lite mer på badet i morgon o sen när vi går på Tjejkvällen på Valen. Jessica e oxå helsåld på den... o hon kan lite mer, då dom arbetar med systemkameror i skolan. Jag har aldrig tidigare hållt i en.
En lite ledsen Jenny som har ont i sin fot....

...men det gick över rätt så fort :)

Ja, mer minne till datorn hade jag oxå beställt.. så nu ska min dator vara dubbelt så snabb *s* Var inga problem att sätta i det...trodde det skulle vara lite mer komplicerat än vad det var.

I morgon är det Tjejkväll på Valen. Först ska Frida uppträda och signera skivor, sen ska Idol-Ola göra samma. Har lovat töserna att vi ska dit efter simningen.

Inga kommentarer: