30 mars, 2008

Söndag

Då var även denna helgen till ända. Igår gick vi på Valen och handlade. 10 kr spenderade jag på Clas Ohlson... köpte ett miniset skruvmejslar, så nu ska jag spänna skruvarna i mina glasögon så jag inte tappar dom varenda gång jag böjer ner huvudet :)
På kvällen lagade Jan jättemumsig middag... potatisgratäng och kotletter. Och massor av tsasiki till det *yammi*

I dag har vi varit på Motormässan. Dock hade vi förväntat oss mer av det... men det e kanske vi som är lite "mätta" på nya bilar, eftersom vi ser det på jobbet varenda dag. Men Pontus tyckte det var jättekul... han var helt exalterad och tog en massa foton. Ja.. jag tog oxå en del, men det var mest för att Pontus skulle kunna få dom sen.


Visst e Turning Torso en imponerande byggnad?!


Jenny har blivit förkyld i helgen.. hoppas hon mår bättre i morgon, annars får jag stanna hemma med henne.
Vi har iaf varit hos Mia i kväll o fikat... jättelängesen vi sågs sist o hade massor att prata om.
Nu håller jag på o färgar håret. Köpte färg för en månad sedan när dom sålde ut, men har inte fått loss tummarna förrän nu.
I morgon kväll ska vi köra till Jonas o Linda o hälsa på, ska bli kul!

Inga kommentarer: