26 juli, 2009

Pizzakväll!

I kväll blev det hemmagjord pizza o det var förbaskat gott!! Jessica o Jenny åt Hawaii, Pontus o jag åt kebabpizza. Anders åt det som blev över :)

I dag har Jenny varit med sina kompisar hela dagen... bara varit uppe om lite då o då.
Jag har haft ännu en sömnlös natt... somnade nångång i morse efter 5 o var sen uppe strax efter 10.. mer död än levandes. Men lika bra att gå upp... förhoppningsvis så somnar jag av ren utmattning i kväll :)
I morgon ska jag kolla upp när vi kan skriva kontrakt... Med världens tur så kan vi skriva redan i morgon, eftersom hon som håller i det ska till Trelleborg då... men tror inte jag hinner få tag på henne innan dess. Men ska iaf slänga iväg ett mail till henne nu, o förhoppningsvis så kollar hon mailen innan dess. Hade ju varit superperfekt.. mest för att jag vill veta till 100 % att lägenheten blir vår... börja planera (som om jag inte redan gör det) o faktiskt börja packa :)
Sen så på eftermiddan så har jag en "dejt" med en Jonas på Facebook.. bara en virtuell dejt, men ändå :) Han jobbar med olika funktionshinder, bl a Asbergers, som Pontus har, så vi ska bara prata lite om det.
Nu längtar jag bara tills vi åker upp till Tina.. saknar henne så mycket... längtar efter att få krama o krama! Hoppas det blir att vi kör på söndag.. så jag får ett helt dygn med henne :) Sen efter det så blir det Smögen.. o sen Kolmården :)

1 kommentar:

Vicki sa...

hur länge ska ni vara borta på semester>?

vicki