04 juli, 2009

Bad och grillning

I förmiddags så packade vi kylväskan o våra solstolar o åkte till stranden. Det var lite grumligt i vattnet men massor av folk som badade. Och tänka sig... jag har premiärbadat... nu har även jag doppat mig :)
Vi stannade inte så länge.. ca 3 timmar bara. Ville inte bränna oss. Men.. det gjorde vi ändå. Hela jag e röd... det bränner, jag fryser, mår illa, lite yr och ska snart lägga mig.

I kväll grillade vi för första gången på balkongen. Köpte en engångsgrill o marinerade kotletter.
Grillen var väl inte den bästa... men till slut fick vi våra kotletter =)

Jag e barnfri i natt... Jessica passar Jenny. Dom har varit o åkt karusell o lyssnat på Alcazar.
Får se vad vi hittar på i morgon.... OM det blir stranden, så ska jag ha t-shirt på mig o sitta i skuggan. Men man vill ju passa på o njuta av det fina vädret när det väl e här :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Bara du och Jan som grillade?

Har ni haft någon fest i Trelleborg med karuseller?

Vart åker ni och badar någonstans?

Vicki