23 juli, 2009

Onsdag

Bara tagit det lugnt idag. Jenny sov länge.. t o m längre än mig... men hon var uppe före kl 10 :) Tarzan hoppade upp i sängen o buffade på henne tills hon vaknade o klappade honom *s*

På eftermiddan körde vi till Jan... Jenny tog ett bad o satt sen vid datorn en stund. Det var cykling på tv, så jag tittade på det o när det var slut, så körde vi o handlade.

Det blev fläskpannkaka till middag idag *mums* och senare slappade vi vid tv med en skål popcorn... trots det inte e lördag :) Utan att ljuga... så åt jag nästan allt *s*

Åh, jag hoppas att vi får lägenheten!! Fått en sån idé om en sak jag tänkt göra där... om jag kan få Jeanettes pojkvän till att hjälpa mig lite smått :) Ska försöka skissa lite på det... fick idén när jag kollade på Top Design innan i dag :) Behövs bara lite brädor o svart färg :)

Skulle fått lönehöjningen på denna lönen.. retroaktivt.. men icke :( Jäkla piss, kort o gott!! Ingen på jobb har fått det, så i morgon kommer det väl bli livligt. Lämpligt nog har chefen tagit semester.... hmm. Kan det vara så att företaget tjänar en hel del ränta genom att fördröja utbetalningen? Bara för det går dåligt, så ska inte vi lida... räcker med alla uppsägning som varit (och som komma skall??)!

1 kommentar:

sara sa...

Hej o tusen tack! Kul att du kika in! Trevlig helg