13 juli, 2009

Inte många knop

I dag har vi inte gjort många knop, bortsett från en promenad till Maxi.
Jenny har varit med Lizette o hennes pappa på Bakken o kom hem för ett tag sedan. Tror det e två flickor som kommer sova länge i morgon :)

Jag har varit hemma om ett tag innan... tittade till katterna lite o så. Jessica har "herrbesök" i kväll... Kevin e där o kollar på film.

I morgon ska jag nog ta o duscha mina blommor o få putsat fönster. Om det inte e badväder, då blir det stranden i stället :)

Jag håller på o förbereder mig för att lägga mig... lite småtrött faktiskt.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Tack för ditt svar på mitt inlägg, såg det först nu. *L*

Nääee,, bantar kan jag inte kalla att jag gör.
Men däremot lär mig äta rätt, som man ju iofs VET. Men, nu har jag tatt tag i det igen i alla fall.
Jag är distanskurs-medlem hos Viktväktarna.

Skojjigt för Jenny att hon fick följa med till Bakken, vart i Danmark ligger detta ställe..?? Långt dit..??

Ha en fortsätt skön semester.. // Annelie

Vicki sa...

Kan jag tänka mig att de haft en trevlig dag på Bakken. Jag gillar det stället synd att kronan är så dålig i Danmark nu.

Kommer Jenny hem idag?

Vicki