19 juli, 2009

Söndag...

I dag har vi inte gjort nånting alls... bara tagit det lugnt. Jenny har legat i sängen o kollat på film.
Nu e vi hemma igen... Jenny var o lekte med några kompisar medans jag gjorde middag. Jag har diskat o plockat undan lite... ska snart gå o lägga mig.

Jenny hade ont i magen i kväll (som vanligt). Satt o grät o oroade sig för att jag skulle dö o vem som skulle ta hand om henne då. Undrade om hon kunde få bo hos Jan då, men sen började hon oroa sig för var hon skulle ha alla sina kläder då... Så i morgon ska hon prata med Jan om det, så hon slipper oroa sig o vara ledsen.

Jag har pratat med Agga i kväll o planerar att köra o hälsa på henne på fredag o gosa med bebisen :) Får se om alla ungarna vill med, eller om det bara blir Jenny o jag. Ska köpa nåt till bebisen oxå.

1 kommentar:

Vicki sa...

Är det snart dax att åka på semester?

Vicki