07 juli, 2009

Förvirrad...

Vet inte hur många gånger idag som jag har frågat andra vilken dag det är... inte alls känts som tisdag.
Trodde inte jag skulle få undan allt på jobb.. men visp så var skrivbordet tomt o allt klart :) Så då fick jag ut o flytta bilar.

Jenny har fått en ny hamster idag... lovade henne det när den förra dog. Denna gången blev det en guldhamster... döpt till Gullan :) 7 veckor gammal o dubbelt så stor som den förra.

Jenny ska vara hemma med Jessica i morgon.. dom planerar att gå till stranden o bada.
I morse när jag var o lämnade Jenny på fritids... så var där inte öppet. Jag o en annan mamma väntade o väntade... 6.30 kom en fröken.. smått sur för att vi stod där. Påstod att vi inte lämnat in nån schema.. men vi var båda två säkra på att vi lämnat in våra tider.
När jag sen kom för att hämta henne i eftermiddags, så sa fröken där att hon var säker på att hon sett mitt schema, men det hade försvunnit. Nu har hon lovat att det ska vara öppet 6.15 i fortsättningen.
Jag fick iaf köra själv i dag.. mina kollegor ska ju inte behöva lida för det.

Nu ska jag snart dra mig mot sängen.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Ska du inte gå på semester snart?

Vicki

Jonelin sa...

Vilken mysig blogg du har! :-)