30 juli, 2009

Barnfri =)

Jessica passade Jenny natten till idag (onsdag) så att jag fick lite barnfritt. Var hos Jan o bara tog det lugnt. När vi ätit frukost så körde vi till Svågertorp.. Jan skulle handla lite på Biltema o jag tänkte spendera mina presentkort på Siba. Dock får dom inte lösa in mer än 2 presentkort samtidigt o jag behövde använda alla tre för det jag skulle köpa... så vi åkte därifrån utan att jag handlat nåt. Jan däremot köpte en extern hårddisk till mig på 1 TB :) Åh, vad glad jag blev =) Nu ska det flyttas filer från datorn :)

När vi kom hem så kom Jessica o Anders o lämnade Jenny. Jenny ringde en klasskompis o sen var hon där några timmar, jag hämtade henne vid 15-tiden. Då gick hon till Amanda o dom tog sina cyklar o cyklade till lekplatsen.
Mormor ringde o frågade om Jenny ville sova där... hon hade lovat Jenny att dom skulle sova i husbilen. Så när vi hade varit hemma om ett tag.. Jenny duschade o fick på sig rena kläder, så körde vi till mormor. Jenny ska till sin pappa i morgon, så kontaktpersonen hämtar henne hos mormor.

Jessica e hos Anders o Pontus e hos Emma.. så jag e hos Jan :)
Mamma ringde innan o berättade att Jenny ändrat sig när dom väl kommit ut i husbilen, så dom sover inne i huset i stället :)

Jag misstänker att Jenny inte tål mjölk. Hon får så ont i magen o diarré när hon fått i sig mjölkprodukter. Har kollat upp o för att ta reda på om det e så, så måste vi först utesluta mjölkprodukter ur kosten ett tag o se om hon blir bättre.... o sen återinföra o se om hon blir sämre. Men ska självklart ta henne till läkaren... behöver troligtvis nån form av intyg för att hon ska få mjölkfri kost i skolan. Kommer bli tufft, men Jenny o jag har pratat om det o hon e väldigt medveten om det oxå.

Nej... dax att sova.

Inga kommentarer: