06 juli, 2009

Jag vann :)

Var igår med i en tävling hos 3 Sverige på Facebook... o vann :) Vinsten var en mobil... Sony Ericsson C 510 med kontantkort. Fick mail från dom idag att den är skickad o kommer om ca 1-2 dagar. Hade först tänkt ha den själv... men den jag har nu, har bättre kamera, så jag ger den till Jessica i stället. Hennes gick sönder härom dagen, så då kan hon likaväl få denna.

Rätt mycket att göra på jobb idag.. går minsann inte att sitta o rulla tummarna. Nu efter jobb så var Jenny hos en kompis o Jan o jag körde på ÖB o handlade. Nu har Jenny somnat i soffan... skönt, då får hon den sömn hon behöver. Ev stannar hon hemma med Jessica i morgon... dom har pratat lite om det.

I natt var det sååå varmt i sovrummet... 27, 4 grader. Hade både fönster öppet o fläkt igång... o somnade inte förrän nångång efter kl 3... o gick sen upp 5.15. Så jag ska i säng om ett tag hade jag tänkt.
Solsvedan börjar lägga sig o gå över i solbränna :) Men det börjar klia, så snart fjällar jag väl :(

1 kommentar:

Vicki sa...

Hampus kommer hem på fredag från sin resa. Fast han åker i väg på fredag igen till en kompis i småland. Så jag ska med och lämna honom så jag får lite tid med honom i bilen. Inte pratat med honom på jätte länge.

Vicki