14 augusti, 2007

Ytterligare

en dag har förflutit.... Solbrännan börjar fixa till sig nu.. enda fördelen med jobbet... att jag just nu får en massa sol på mig. Men hade hellre legat på stranden :o)

I kväll har jag varit o lämnat in min bil... ska hämta den i morgon kväll o då förhoppnigsvis i bättre skick. Var inga problem att lämna den.. han lovade t o m att kolla över bilen. Efteråt körde vi till Jan o fikade o sen till Maxi. Kisarna hämtar jag i morgon när jag hämtat bilen.

E trött som tusan i dag... måste vara värmen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm.. jag var oxå hur trött som helst igår.
Men det har väl sin förklaring.. dels så sov jag jättedåligt mellan måndag och tisdag, sen så jobbade jag mina 5 timmar igår ( det var en hel del att göra) och sen värmen.. direkt när jag kom till jobbet igår morse och öppnade dörren tänkte jag för mig själv " välkommen till bastun".. luften står HELT stilla inne på jobbet.. *pust & stön*

Ha dé bäst.. // Annelie

Anonym sa...

Gick det att fixa till bilen för det billiga priset? Fick du hem din bil idag?

Jag är också helt slut det har gått i ett sedan jag börja att jobba i måndes.

Ha det bra,Vicki