28 augusti, 2007

Tisdag

och haft lagom mycket att göra på jobbet. Fick igår brev hem om att det ska bli personalfest... nästa fredag. Sista anmälningsdag är i övermorgon. Men... jag har Jenny o hon e svår att lämna bort... hon vill inte sova hos mormor. Så idag fick jag höra att det inte är många Trelleborgare på jobbet som vill med på personalfesten... idiotiskt planerat. Vi jobbar till 14.30 o det e samling senast kl 17 i Limhamn. Inte en chans att hinna dit om man vill hem o duscha innan. Då kom en tjej o sa att hon kunde ha en liten fest hemma hos sig i stället, för oss som inte e så sugna på att åka till Malmö. Hon hade redan hört med tectylarna o dom var intresserade. Jag sa att jag har Jenny, men då sa hon att Jenny kan följa med, hon har själv två barn. Så jag pratade med Jan o vi bestämde att vi åker dit i stället. Han hade redan fått förfrågan om vi har plats i bilen för fler.

Efter jobbet idag körde jag o hämtade Jenny o sen Jessica. Ner till Trelleborg o inom till Jonas o la in ett lösenord till honom. In på banken o hjälpte Jessica beställa nytt bankkort o sen mötte Jan oss o vi gick på Clas Olsson. Jessica köpte en ny mp3 o lite skolmaterial. Sen hem till Jan o fikade.

Skrivbordet ska jag hämta i morgon... även det hos Almedina. Tar det direkt efter jobbet... Jan erbjöd sig hämta Jenny hos dagmamman.

Tagit ledigt på torsdag. Har lite att fixa med o ska köra ett lass till tippen, röja lite här o få i ordning på Jennys rum.

Hämtade hem kisarna i dag... nu ska dom vara här några dagar. Tusse följde med in o nattade Jenny o var så kelen :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm.. så där var Göran´s f.d arbetsplats oxå... de flesta bodde ju på den orten företaget låg i... så de hann ju hem o duscha o göra sig iordning.. men de som bodde drygt 2 mil från den byn hann ju aldrig.. så det var inte ofta Göran var med på några festligheter. Endast julbordet stannade han kvar på.

Tycker det är dålig stil när företagen gör så där..

Ååå vad söt er kisse är.. han har blivit stor redan.

Ha dé bäst.. // Kram Annelie