29 augusti, 2007

Suck...

Jessica har tappat sin plånbok på bussen.. eller så har nån tagit den ur hennes ficka :( Ringt o spärrat hennes bankkort... resten ska vi kolla upp i morgon. Med världens tur så har busschauffören hittat den. Försökt ringa deras hittegodsavdelning, men där e nog stängt. Hon ska iaf gå ner o prata med chauffören nu när bussen kommer in, kanske kan han kolla upp det.

Har blivit ändrade planer ang festen nästa vecka. Vi ändrade oss i kväll o följer med på firmafesten. Jans mamma passar Jenny... antingen hemma hos sig eller hemma hos Jan. Blir det hemma hos henne, så hämtar vi henne på hemvägen... har lovat Jenny att vi ska vara hos henne när hon vaknar :) Blir inte så sent.. vi ska inte med ut o festa efteråt. Och Jan kör, så att vi kan åka hem när vi vill.
Jag åker enbart dit för matens skull... lär inte kunna göra mkt annat än äta... diskbråcket verkar komma tillbaka :( Har så satans ont.. tur jag e ledig i morgon. Hade tänkt köra på tippen, men lär bli vila hela dagen i stället.

Hämtat skrivbord i dag... tur jag slapp bära. Har inte hunnit sätta dem på plats än. Tänkte göra det i morgon, men det kan jag glömma. Pontus o Jessica får hjälpa mig när dom kommer hem från skolan.

2 kommentarer:

Nancy sa...

Tjenare!

Blogger har nu så att man kan lägga in filmer med. Knappen till det finns jämte knappen där man lägger in bilder i inläggen.

Anonym sa...

Går det bra när Jenny sover hos Jans mamma men inte hos mormor??

Ska ingen av er festa till det på firmafesten?

Vad händer annars?

Hitta Jessika sin plånbok?

Ha det bra,Vicki