12 augusti, 2007

Söndag

Sov länge... längst av alla, faktiskt *s* Och det var sååå skönt... första gången på länge som jag sovit riktigt gott :) Jenny vaknade först... gick in o väckte Lizette o så tittade dom på tv. Jan vaknade sen... Jenny for upp i sängen o pussade honom, sa han. Jag vet inget, tydligen snarkade jag som en gris o det hade töserna visst roligt åt *s*
Efter kaffe o frukost, så tog jag töserna o gick hem till mamma för att visa bilderna från Smögen. Jenny fick en cykel där.

Tillbaka hos Jan lekte töserna lite där ute, sen körde vi o handlade. Jenny fick ett lås till sin cykel.
Sen kom Jessica o Emil o lämnade min bil... sen gick dom till bussen, Emil skulle hem. När Lizette åkt hem, så sov Jenny middag o sen körde vi o hämtade Jessica på hemvägen. Kisarna e kvar hos Jan.

Nu har jag pratat med en kille som ska fixa min bil... ska återkomma till honom i morgon, så skulle han räkna på vad det kommer kosta, men troligtvis runt 1000 kr *snyft* Hoppas bara att han har tid att fixa det snabbt... Jag vågar inte köra med bilen mer än korta sträckor nu... I morgon får jag köra till jobbet med Jans bil. Vilket påminner mig om att jag måste bränna en skiva, så jag kan spela lite av vad jag vill o inte det som radion bestämmer :) Då blir det Frida och Gessle :) :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va gulligt av din mamma att ge Jenny en cykel.. då vart väl jänta överlycklig..??!!

Mmm.. dessa bilar är ingé roligt kapitel i ens plånbok.. iofs ska jag inte klaga för den bilen vi har nu är det inga fel på.. peppar, peppar... men jag vet av tidigare erfarenheter..

Ha en bra kommande arbetsvecka.. // Annelie