13 augusti, 2007

Måndag

Ja... då var det en ny arbetsvecka. Irriterad på min kollega, som faktiskt uppför sig som en barnunge emellanåt... men så hade jag ju nästan kunnat vara mamma till henne...
Men det ger inte henne rätt till att tro att hon är boss... Men låt henne tro det... när det sen går åt helvete, så e det inte mitt fel... Jag har faktiskt försökt komma med förslag på hur vi ska göra för att det ska bli så smidigt som möjligt, men vi ska alltid göra på hennes sätt... hur tokigt det än blir.

I morgon kväll ska jag köra o lämna in min bil på lagning o sen hämta den på onsdag. Han kunde inte garantera att det blir bra, ev måste ett större "ingrepp" göras o det kostar mkt mer. Håll tummarna. Får jag inte lagat den nu, så kan jag inte jobba... Jan behöver sin bil själv torsdag o fredag.

Känner mig lite duktig i kväll... Mått dåligt hela helgen o inte orkat göra nåt... t o m att gå ur sängen har varit pest. Men i kväll har jag vikt undan all tvätt + bytat lakan i sängen... o det känns bra :) Inget speciellt för andra kanske, men för mig var det stort. Får väl sätta upp små delmål o se vad jag lyckas åstadkomma då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skojjigt med bilen hörredu... kanske måste vara hemma å vårda "sjuk bil",,,, tycker nog arbetsgivaren är kanonroligt... :o/

Håller tummarna för dig att det är det billigare felet.. // Annelie