23 augusti, 2007

Kort dag...

I dag körde jag hem efter lunchen... hade tid hos kuratorn... sista gången jag var hos henne... hon anser att jag e frisk... så då e jag väl det.
Körde sen till Pia o hjälpte henne, hon ringde i förmiddags o bad om hjälp. Stannade till på ÖoB o köpte lite rengöringsmedel o lite annat smått o gott. Hämtade Jenny o in på Ica o handlade.
Nu håller jag på o städar i köket.... Passar på när det inte e så många hemma... Jessica o Emil e på Malmöfestivalen o kommer hem senare i kväll.

I morgon kväll kör vi till Jan... ska bli skönt att slappa där i helgen. Blir väl nån runda till Palmfestivalen, vi har några karusellbiljetter kvar från förra året, som vi hoppas går att använda i år igen. Jenny vill åka karusell med Jan :) Ja, hon vill gifta sig med honom oxå, men det får nog allt ta o vänta lite *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Mår du bättre psykiskt nu..?? // Annelie