26 augusti, 2007

Helgen...

har jag mest sovit, känns det som. Somnade i Jans soffa i fredags kväll när jag nattat Jenny. Vaknade i går vid 6.30 av att Jenny stod intill mig, Jan sov i andra soffan. Så vi gick in o la oss i sängen, o Jenny la sig i soffan o tittade på friidrott *s* Sen kom hon in o la sig mellan oss o somnade. Vid 9.30 gick vi upp. Körde till Pema, men det var bortkastad tid... vilket skitställe!!!
När vi kom hem så la vi oss för att vila... o somnade alla tre *s* Sov middag i över 2 timmar. När vi vaknade kom Jessica, Emil o Lizette, som varit på marknaden. Pontus var kvar där.
När Lizette åkt hem, så gick vi med dom till marknaden o gick där i flera timmar. Träffade en massa folk vi kände o hade det väldigt trevligt.

När jag sen nattade Jenny, så somnade jag. Vaknade efter en stund, la mig i soffan.. o somnade. Vaknade vid 5.30... väckte Jan i andra soffan... o vi gick in o la oss i sängen *s* 7.30 vaknade Jenny... tittade på tv o sen gick vi upp vid 9.
Jessica o Emil kom o så körde vi till Svedala marknad.. som var skit. Var där inte ens 30 min.
Tivolit som var där, jobbade jag på för 20 år sedan... o det var fortfarande samma karuseller.. dom hade inte ens bättrat dom med ny färg. Såg helt nergånget ut.

Sen skulle Jenny börja på simskolan o efter det åkte vi hem. Kisarna e kvar hos Jan.. hämtar dom på tisdag. I morgon ska jag köra Jessica till PriceOff i Beddinge o sen ska jag titta på ett skrivbord till Jenny, som hon ska få av mormor i födelsepresent.

Försökt lägga in en film på Jenny när hon fönar håret på badet i dag =)

Inga kommentarer: