09 augusti, 2007

Varmt!!!!

Termometern på jobbet visade 32 grader.. i skuggan. Det har varit olidligt att jobba... Almedina valde att sitta uppe på kontoret o skriva rapporter hela dagen, medans Jessica o jag fick syna bilar i hettan. Skönt det e fredag i morgon... just nu vantrivs jag nåt så otroligt på jobbet.
Ska bara ta det lugnt i helgen... hoppas det blir badväder... då åker vi o badar.

Kom på att jag inte har berättat om en händelse i Smögen *s*
Jan o jag låg i en bäddsoffa... Jenny låg i soffan bredvid. Hon hade själv valt att Jan skulle ligga närmast henne. När vi sen vaknade på morgonen, så hade hon krupit ner hos mig. Måste sovit hårt som inte märkt henne.
Så en kväll, då bestämde hon att hon o jag skulle byta plats.. för hon SKULLE sova hos Jan. Vi försökt prata bort det, men hon blev sur o sa att hon inte skulle somna... vilket hon inte heller gjorde. Vi väntade o väntade... satt på film o hoppades på att hon skulle somna till den, men icke. Så det slutade med att jag fick sova på soffan :( När jag sen vaknade på morgonen, så hade jag ont i hela kroppen :( Men hon var glad som en lärka för hon hade ju fått sova hos Jan. Resterande nätter somnade hon snällt i soffan :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är du trött på jobbet eller den du jobbar med eller bara varit en tråkig dag?

Ja du dem där barnen har dem bestämt sig för något är det inte ofta man får dem på andra tankar.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Fyy va jobbigt att vantirvas så på jobbet..

Söker du andra jobb eller låter du det bara rulla på..??

Min stora dröm är att jag ska få ett jobb i Trelleborg den dagen det är dags.. för jag vill INTE pendla igen.. *suck*
Även om det "bara" är 3 mil enkel väg å att jag kan åka buss... men det är inte alls roligt... :o(

Ha en bra helg.. själv ska vi köra in min son till bussen i morgon lördag.. *snyft*
Sköt om dig.. // Annelie