16 augusti, 2007

Torsdag...

Ytterligare en dag i regnställ... roligare arbetskläder finns, det kan jag lova. Almedina gick hem till lunch.. vet inte om hon åkt på influensa. Får väl se om hon dyker upp i morgon. Men Jessica o jag klarade oss själva alldeles utmärkt :-)

I kväll körde vi bort o grattade Mia, som fyllt år. Hade köpt en liten sak till henne när vi var i Smögen, men inte haft tid att köra o lämna den innan. Jenny hade tjatat om att köpa en present, när hon fick veta att hon fyllde år. Hon bjöd på kaffe o kaka, glass och läsk. Vi körde hem när några kompisar till henne kom, hade middag som skulle fixas o sen skulle Jenny i säng.

Jag ska försöka komma i säng i hyfsad tid i kväll... är helt slut och vill kunna hålla mig vaken ett tag hos Jan i morgon kväll :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm.. svårt med helger att du skulle kunna hjälpa mig då.. ofta vi hittar på saker då.
O nu från o med idag har jag ingen mobil igen... *suckar tungt*... 3:e gången jag lämnar in den nu.
Fixar de inte felet denna gång så ska jag oxå få en ny.. 3 ggr måste de laga den innan man får en ny. Men det är frustrerande..

Ha en trevlig helg.. // Annelie

Anonym sa...

Min mobil blir sååå otroligt varm så jag orkar varken knappt hålla den eller ha den mot örat när man pratat ett tag i den..// Annelie