07 augusti, 2007

Stressigt...

Hade ju hoppats på att det skulle vara en mjukstart på jobbet, men icke... Har nog aldrig haft så här mycket att göra... ligger efter med allt, men eftersom vi bara e två som jobbar o det kommer in ovanligt mycket bilar, så finns det inte en chans att vi ska hinna med :( Slutar väl i kaos, men jag kan inget göra åt det.
Men solbränna får jag, även om det inte e världens snyggaste *asg* Och svider gör den.

Ja, som ni ser så har jag äntligen fått loss tummarna o bytat utseende här :) Vet inte vad som hänt med den förra bakgrunden o jag orkade inte forska i det heller.

Just suttit o hjälpt Pia med en hemsida. Tog längre tid än vad jag trodde det skulle göra. Blir en omgång Betapet o sen i säng... Känner att det börjar bli dags att varvar ner... blivit mkt dator sista tiden, både på fritiden och på jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte trevlig bakis!! Var hämtar du dina bakisar ifrån?

Vad ska ni bjuda Jans mamma på för gott?

Är det du som lagar eller Jan är också duktig på att laga mat?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Åååå,, va gôtt med jordgubbar.
Det har jag inte ätit en enda i år.. :o(

Ska nog be Nancy om denna länk så man kan byta bakis själv.. men det är ingen garanti att jag klarar det ändå.. *fniss*
Din bakis var läcker.

Ha dé..// Annelie