30 april, 2007

Valborg...

Just bestämt med Jan att vi ska fira Valborg tillsammans senare i kväll... Jenny tycker det ska bli jätteroligt... hon har tjatat sedan förra valborg *s* Ska fika med tårta eller nåt... det har Jenny bestämt :)
------------------

Det vara bara ett pyttelitet bål :( Det var minst 4 ggr större förra året...
Vi stannade där en liten stund, men det var så kallt så sen gick vi hem till Jan o drack kaffe o käkade tårta :) Jenny tog ett bad o nu sover hon sött i min säng. Snart dags för mig att dra mig mot sängen oxå... e trött så det snurrar... inte sovit många timmar de senaste dygnen :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var inte mycké till brasa... :o/

Men de hade ju tydligen nåt med hästar och om det var riddare eller nåt som gjorde en liten "show" innan de tände brasan.. men det såg man ju ingé av för allt folk.
Plus att jag tror de skulle ha nåt efteråt också.. men det såg vi inte heller.. vi cyklade hemöver vid den tiden du skickade sms-et.. jag har aldrig mobilen med mig ut när vi är ute båda två.. *fniss*

Vi käkade på Kebab-grillen innan vi fortsatte hemöver.. så vi var hemma ca 21.15.

Usch vilka kalla vindar det var igår kväll... men ändå roligt att se såå mycké folk.
Vi pratade med ett par som hade en jättegullig hund.. :o)

Ska du in till Trelleborg idag.. å titta på uppträdandet på Valen..??

Kramar Annelie..

Anonym sa...

Vad är det som gör att du sover så lite? Är det problem?

Hur har du det med Jessika och Ponuts nu när dem är i tonåren? Tänkte på spriten och så till valborg?

Ha det bra, Vicki