18 april, 2007

...

Läkaren hade inte tid att prata, men jag fick besked om att om det funnit nån likvärdig, billigare medicin, så hade han skrivit ut den. Ska tampas med Apoteket på fredag o se om dom har nåt billigare att ge mig.

Dagen har varit ok... mkt att göra på jobbet o det har blåst som fan. Men överlevde det oxå :)
På fredag efter jobbet ska Almedina klippa mig :)

Jan ska ta med middag till mig på jobbet i morgon.. men han vill inte säga vad.. bara att det e jättegott, för han har provsmakat. Så det blir säkert nåt som han vet att jag inte vill äta *s*
-------------------------

Fått in en ny bil på jobbet... Dodge Avenger. Jisses, vad jag tycker den e snygg :) Har dock inte kört den än, men det kommer garanterat :)
Nu har jag städat till marsvinen... börjar bli dax att avyttra dom. Men nu blev jag osäker på om dom verkligen är honor allihopa... Får kalla hit en expert som får avgöra det. Hoppas hon kan komma under helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du, den där bilen skulle jag med vilja ha I GRÖNT!!

Ha det bäst

Anonym sa...

Vad blev det för spännande som Jan hade gjort till midda?

Vicki