10 april, 2007

Ledsen...

Ringde företagshälsan för att kolla om jag ska träffa läkaren i Trelleborg eller i Vellinge... o fick veta att läkaren skulle ringa o avboka tiden, då han behöver vara ledig i eftermiddag. Det e ju ändå inget FYSISKT fel på mig...
Men det betyder ju inte att det e mindre viktigt!!! Jag behöver verkligen gå dit i dag! Väntar nu på att han ska ringa, men detta e inget som kan fixas via telefon.. jag behöver få träffa honom!

Ska till Annelie o fika idag... ska bli trevligt.. även om det inte blir nån smarrig gräddtårta *s* Jag e nöjd om jag får kaffe...:)
----------------------
Läkaren ringde.. jäkla påhitt han kom med. Fick sen tag på kuratorn, som höll med mig. Ska träffa honom i morgon eftermiddag, det känns bra.
Jessica o jag har fikat hos Annelie... Trevligt :)
Nu har jag pratat med Jan... han följer med mig på röntgen i morgon. Jag sa att han kan släppa av mig o komma efter när han har parkerat, men han sa att han följer med mig hela tiden. Så go´ han e :)

Nu har jag åkt på tandvärk, men det var väntat... Märkt att när jag mår så här dåligt, så slåss allt i kroppen ut... värk överallt... piercingarna e irriterade o givetvis då även tänderna. Kanske jag skulle börja äta vitaminer igen?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för både titten, blomman och fikabrödet idá..
Alltid lika trevligt när du kommer.. :o))

Ha det så bra som du kan ha det vännen.. // Kram Annelie

Anonym sa...

Hur gick det på röngen? Kom du i väg till läkaren idag,vad sa han i så fall?


Ha det bra,Vicki