25 april, 2007

Tidig morgon

Känns som allt gått i 110 de senaste dagarna...
I går hade dagmammorna fortbildning, så då var där stängt. Jenny var hos mormor, men jag fick lämna henne där redan i onsdags kväll. Jag sov hos Jan, så slapp jag lite körning. Han hade gjort jobbemat åt oss... Panerad hajmal, potatismos, Hollandiesås o kokta grönsaker. Det var jättegott!!
Han åkte med mig på morgonen o sen även hem, skönt med lite sällskap. På hemvägen körde vi inom Stadium på Svågertorp o köpte mig ett par nya skor. Jan skulle ha likadana, men det fanns inte i hans storlek, men dom har lagt undan ett par åt honom på Novalund, så dom ska vi dit o hämta i morgon.
När jag hämtat Jenny så hämtade jag Jessica o Malin o så körde vi till Valen o handlade. Jessica o Malin skulle iväg sen o Jenny o jag körde till Jan o åt middag. Kl 19.30 skulle jag klippa mig, så vi var hemma sent.
Jag somnade när jag nattade Jenny.... dumt, jag hade så mkt att göra, men var helt slut. Vaknade för en stund sedan o ska nu hoppa in i duschen.

Inga kommentarer: