03 april, 2007

...

Bilägare blir jag i morgon.. skrivit papperna i kväll... jag har bilen nu :)
Jag har varit o tränat i kväll... Gud, vad tråkigt det e... men ett nödvändigt ont om inte diskbråcket ska komma tillbaka.
Fikade hos Jan i kväll... Jenny sa att hon var lite trött, la sig på golvet framför tv´n o somnade på två röda sekunder. Jan hjälpte till sen o fick ner henne i bilen. Nu sover hon sött i sängen.

Just nu mår jag skit... ringt min läkare i dag o ska dit nästa vecka. Jag vet att jag e på väg att bli utbränd igen, så jag måste stoppa det innan det går så långt att jag måste vara sjukskriven.... det vill jag inte bli. Just nu e det väldigt väldigt mkt här hemma som sakta tar kål på mig. Och sen en del andra saker oxå... Senaste veckan har det enda positiva varit helgen hos Jan o att Jenny tog Baddaren.. men det uppväger inte allt det negativa. Och just nu går det ut över Jan emellanåt, fast han e totalt oskyldig. Men jag har bett om ursäkt!
Hade ett samtal med Uffe oxå idag om detta... Jag berättade en del redan en gång när jag jobbade över o vi kom på tu-man-hand.

Nu har vi äntligen fått vår diskmaskin.. efter 10 mån väntan :) Fast än så länge står den bara i vardagsrummet... hoppas den inte blir ståendes där lika länge *s* Han har lovat att komma o koppla in den i helgen. Hmm.. ska han inte fira påsk?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fyyy.... man kan ju bli "skogstokig" på såna hyresvärdar..

GLAD PÅSK... önskar jag dig och dina barn...

Mina föräldrar kommer ner till oss i morgon och åker hem på måndag.. ska bli sååå roligt och mysigt..

Ha dé bäst.. // Kram Annelie

Anonym sa...

Har du gått upp till heltid igen? Har du tänkt jobba mindre så du slipper att bli sjukskriven helt?

Är det problem med dem stora barnen?

Hitta på något under påsken?

GLAD PÅSK på dig,Vicki