09 april, 2007

Denna dagen..

har jag tillbringat på akuten med Jessica. Hon smsade i morse att jag skulle ringa henne, hon har sovit hos en kompis i natt. Så jag ringde dit o då hade hon trillat o skadat foten. Så vi körde till akuten, hon blev röntgad o sen kom den låååånga väntan. Slutligen kom vi in till läkaren igen... tack o lov så var inget brutet, men en rejäl stukning o nu ska hon gå på kryckor ett tag.
Hon evisades med att ta sig upp till Jan *s* Han bor på 5:e vån utan hiss *s* Upp o ner där var inget större problem, värre blev det när vi kom hem... Ojoj... då var hon så slut i armarna. Pontus fick hjälpa henne upp o nu sitter hon här i soffan. Och strax ska vi ner i bilen igen.. ska på middag hos mamma om en stund.

Var en lugn kväll hos Jan igår... käkade lite, Jenny o jag pysslade o sen somnade Jenny sött.. o jag en stund senare. Var så skönt.. kände mig så välmående o avslappnad o trygg....
Nu ska vi ju sova hemma i natt... i morgon e det ju vardag igen o Jenny ska till dagmamman. Jag ska till läkaren.. o på onsdag e det röntgen. Då följer Jan med :) Ska ta en sväng i Malmö då oxå :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Var det bara ni som var hemma hos mamma idag eller Jocke med?

Är det du som ska på röngen på tisd eller det är Jessika som ska dit igen?

Vicki