11 april, 2007

Genomskådad..

kan man väl säga att jag är *s* Röntgen avklarad, får besked nästa vecka eller nåt sånt. Men jag tyckte det var lite otäckt.. kändes skönt att veta att Jan satt utanför o väntade.
Efteråt skulle vi kolla i en piercingbutik, men dom öppnade inte förrän kl 12, så vi gick o åt så länge. Sen när vi kom till butiken, så var dom inte alls billiga o hade väldigt litet utbud, så jag handlade inget där.
När vi sen kom till Trelleborg, så tog vi en fika hos Jan o jag tog ett varmt skönt bad :) Kl 15 skulle jag till piercaren o byta mina piercingar o när det var gjort så var det kuratorn som skulle besökas. Kände mig lite stressad, för jag hade ju Jenny som skulle hämtas oxå. Men då kom ett sms från Jan där han undrade om han skulle hämta Jenny. Så glad jag blev!! Så han hämtade Jenny o eftersom han har nyckel till min bil, så var det lätt för honom att bara stanna till o hämta bilkudden när jag satt hos kuratorn. Dom var tillbaka i Trelleborg lagom tills jag var klar. Trots Jennys protester, så fikade vi inte hos Jan, utan körde till Maxi o handlade o sen hem o fixade middag.

Målat har jag ännu inte fått gjort, hoppas få loss tummarna lite i morgon.. Jessica ska till skolan, så jag kommer vara ensam hemma *jippie*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja han är gullig Jan... han vet när du behöver hjälpen.. *s*

Gjorde du denna röntgen som man åker in i en tunnel..??
DEN är hemsk.. ja får panik när man ska in där när det är sååå trångt..

Ha en mysig dag idá.. nu när du är ensamen hemma.. // Kram Annelie