06 april, 2007

Usch...

hur ska jag komma ur det här hemska "måendet"? Det äter upp mig... jag fixar inte att vara social... jag fixar inte att vara trevlig alls :(
Kan tyvärr inte berätta hur jag mår... kan bara säga att jag aldrig mått så här dåligt tidigare. Jan e den ende som vet, har pratat o pratat med honom om detta att han snart får sår i öronen. Ev följer han med mig till läkaren på tisdag, som stöd o för att föra en del av min talan,. Både han o jag vet att jag inte kommer säga allt där utan försköna det. Vi känner mig rätt bra :(

Krister var här i dag o satte in diskmaskinen. Har inte testat den än... men ska strax göra det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ska du och barnen hitta på när du har semester,vara hemma?

Vad är det som händer hos dig? Behöver du hjälp?

Vicki

Anonym sa...

Det är ju bra att du ska gå till doktorn så du kan få någon hjälp.

Om det nu har med dem stora barnen att göra kan du kanske få något råd??

Ska du ha Jenny hemma nu när du har semester eller hon får lov att vara hos dagmamman?

Har ni varit hos Jans mamma och ätit god mat ännu?

Vicki