19 april, 2007

Mumsfilibaba :)

Jan bjöd på panerad rödspätta, hemmagjord potatismos, Smögensås och kokta grönsaker :) Det var jättejättegott... rensade matlådan helt o han blev ju stolt som en tupp *fniss*
Sen fick vi ett ryck i eftermiddags. Mats hade frågat Jan om han ville med o träna... o sen frågade dom mig om jag oxå ville med. Jag sa att jag hade ju Jenny o då sa Mats att hon ju kunde följa med.. hon kunde ju sitta o rita eller nåt under tiden. Så... när jag hämtat Jenny så stack jag hem o hämtade träningskläderna o sen direkt till gymet.
Gick jättebra.. Jenny ritade en del o tittade på oss en del.
Efteråt körde vi hem till Jan o fikade o åt nån macka.

Har varit en ok dag på jobbet... jobbade med Andy o vi har pratat så jag har ont i halsen :) Bara så tråkigt att jobba ute när det regnar, blåser o är kallt :( Men.. till sommaren så får vi njuta av det fina vädret när de flesta andra jobbar inomhus :)

1 kommentar:

Anonym sa...

*jammi*.. vilken god lunchlåda Jan hade fixat till... fisk som är sååå gôtt å sen hemmagjort mos.. *ingen dålig karl du har*.. *s*

Trevlig helg.. // Kram Annelie.