12 april, 2007

Jippie!!!

Ensam hemma... minns inte när jag var det sist :) Druckit kaffe, slängt i en maskin tvätt, vikt lite tvätt o ska sen lasta bilen med sopor, blir tippen i eftermiddag när Jenny e hämtad. Har sorterat ut en del av Jennys urvuxna kläder, som Tina ska få till Elicia. Mamma o Jimmy åker ju upp där i morgon, så jag måste lämna det till mamma idag.
-----------------------------
Så, då har jag iaf fått målat lite. Pratat med Jan o bestämt att vi ska åka o träna i eftermiddag. Kan inte påstå att jag gillar träna, men jag vill ju inte få ont i ryggen igen, så det känns som ett nödvändigt ont.
-----------------------------
Då har man varit o tränat. Jessica passade Jenny under tiden, dom var hos Malin. Sen ville dom inte hem när vi var klara, så Jan o jag körde o tvättade bilen o sen tog en fika hos honom. När jag hämtat dom körde vi o lämnade kläderna hos mamma o sen hem. Efter att ha ätit blev Jenny trött o nu sover hon så sött :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

*fniss*

Ja det är viktigt att få ha dessa ensamma dagar ibland..

Passa på att njut ordentligt..

Fasen oxå.. ja glömde bort när du var här.. ja hade tänkt mig du skulle visa mig hur man lägger in bilder på sin blogg..

Men, men... du kommer väl fler gånger.. // Annelie

Anonym sa...

SKa Jenny också åka bort? Ska du vara barnledig i helgen?
Är det miljön där hemma som gör att du mår dåligt eller det har med att göra att du har ont någonstans?

Ha det bra,Vicki