03 januari, 2008

Usch ja...

då har man börjat jobba igen *suck* Stressigt värre. Och det har snöat hela dagen, mer eller mindre. Redan till frukost var jag genomblöt, trots regnkläder. Och resultatet av det har visat sig i kväll... förkylning och urinvägsinfektion :( Plus att ryggen sa ifrån tidigt idag, så just nu e inte mycket positivt.
Jan den gottegrisen, har fortfarande semester o har legat hemma i soffan o tittat på tv mest hela dagen *s*
Tur det e en kort vecka.. i helgen ska jag försöka ta det lugnt. Fast just nu känns det ändå långt tills dess... hoppas jag fixar att jobba resten av veckan. I morgon måste jag... ska hämta Rikskuponger och cigg. Och på kvällen ska Jessica o jag ev köra till Trelleborg.

Nej, nu ska jag hoppa i säng...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du lägga dig i badet när du kom hem så du kunde tina upp från jobb?

Dem säger att det ska bli lika kallt i morgon.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Ja jag har också hört om snöstromen på lördag. Men ska du jobba då?

Har Tinas bebis fått något namn ännu?

Ha det bra, Vicki