20 januari, 2008

Åhhh...

Varför måste helgen vara så kort? Haft en skön o mysig helg. I dag har vi bara slappat o tittat på handboll, vilket var en sport jag blev förtjust i. Jaja, jag har suttit en hel del vid datorn o spelat spel oxå :-)
I morgon börjar jag med Modifast, men bara lite mjukt... bytar ut ett eller två mål om dagen, beroendes på hur hungrig jag är *s* Troligtvis så blir det lunchen jag bytar ut. Frukosten lär ju vara dagens viktigaste mål, så då e det bättre att jag äter ordentligt då. Sen får jag se hur jag gör på kvällen. Om jag e riktigt duktig, så tar jag bara lite sallad för att magen ska få nåt att jobba med.
Och så ska vi börja simma. Förhoppningsvis blir det på tisdag. Jenny har redan bestämt att Jan ska passa henne medan jag simmar, för hon vill inte sitta o titta på när vi simmar. Så då får hon o jag plaska runt när han simmar. Och så vill hon åka rutschbanan med honom.. den har hon inte vågat sig upp i tidigare.
Om jag känner för det, så petar jag in en kväll på Friskbyggarna oxå. Kanske kan ta det i anslutning till Jennys simskola på torsdag. Denna terminen simmar hon tidigare, för hon vill att Jan ska kunna stanna o titta på hela tiden. Innan fick han gå efter en stund eftersom han har bandyträningen.

Nej.. hopp i säng nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är modifast är det som nutrilett?

Är det Jan och du som ska börja simma?

Vad gör man på friskbyggarna?

Ha det bra,Vicki