30 januari, 2008

Onsdag

Hostan e lite bättre nu... faktiskt sovit lite i natt.
Jenny hade beställt hemlagad potatismos o hemmalagade köttbullar till middag i dag... så det har vi haft :-) Och det kunde inte blivit perfektare... jag e jättenöjd :-)

Jag e trött i kväll o ska strax natta mig tillsammans med Jenny. Skulle tvättat lite, men orkar inte... viktigare att sova. I morgon e det simskola, så både Jenny o jag behöver vara utsövda.

Nästa helg ska Jenny sova hos Lizette. Dom pratade om det redan i julas o förra veckan bestämde dom. Jenny har bestämt att hon ska sova där två nätter. Kul för dom!

Jag tycker så synd om Almedina. Hennes man e en kopia av mitt X till sättet. Hon mår så dåligt pga hur han behandlar henne. Ett typiskt exempel e att han blir sur i telefon, slänger på luren o stänger sen av den. Men skulle hon göra så mot honom så blir han rasande. Han skiter fullständigt i hur han sårar henne... hur dåligt hon mår pga hans beteende. Allt vänder han till att vara hennes fel, för han e helt perfekt. När hon slutade jobbet idag visste hon redan att hon kommer få ett helvete i kväll... han har ringt åtskilliga ggr idag o hon var ett nervvrak redan innan frukost.

Varför lägger man in bilder på sina bilar i en kontaktannons? Jag bara undrar.... *asg*

Inga kommentarer: