18 januari, 2008

o jag sitter här. Surfade runt lite... trillade in på Webmoster Helenes sida... hittade ett underbart klipp av en kille som heter Peter Johansson... vilken röst o vilken utstrålning!!!




På jobbet, när vi synar bilar, så ska vi, när vi hittar skador, ta foton på dom o skicka till tillverkaren. Men i onsdags så inträffade en sak som gjorde att vi fick filma skadan i stället *s*

Den gick bara INTE att stänga.

Nu har jag bestämt mig.. jag måste gå ner i vikt. Gått upp 15 kg på ett år... nu har jag inte ett endaste par jeans som jag kan knäppa. Ska på ett infomöte på tisdag, men jag tror inte det e nåt för mig.. kostar nog för mycket. Men jag har iaf gått med i en grupp på nätet o där kanske jag kan få några bra tips o råd. Dock har jag bestämt att på fredagar, då får jag fuska med pizza *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad är det för grupp du ska gå med i, viktgrupp?
Har du gått upp 15kg på ett år?
Äter ni pizza varje fredag?

Ja du är väl på väg till Jan nu.

Ha det bra,Vicki