26 januari, 2008

Host, host...

Har fått så hemsk hosta. Hostar så jag har ont i hela kroppen. Hostat hela natten, så jag gick in o la mig på soffan för att inte väcka Jan o Jenny.
I eftermiddag har jag legat o sovit en halvtimme. Vaknade av Jennys pladdrande... hon hade smygit ut till Jan o skulle följa med honom till tvättstugan.

Maxi har rea.. halva priset på den röde prislappen på kläderna. Köpte en ny vinterjacka till Jenny för 50 kr.

Jenny har varit på så gott humör o så mysig hela dagen idag. Just nu sitter hon i Jans knä och läser tidningen tillsammans. Hon har blivit så duktig på att läsa :-)
I fredags fick hon en riktig mobiltelefon *ler* Fick en av en fd arbetskamrat o Jenny blev jätteglad. Mest för att nu har hon en likadan mobil som Jan *s* Vi ska lära henne skicka sms... kameran behärskar hon redan utan problem :-)

I morgon ska vi ringa o beställa en liten mysresa. Fått ett erbjudande o ska åka bort ett dygn :-) :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, ska Jenny få mobiltelefon redan?? Hon är väl bara 5år?

Amelia har inte fått någon ännu för jag tycker hon är för liten. Hon ska få detta året när hon blir 10år.

Är det bara Jan och du som ska åka på mysresan? Har ni bestämt var någonstans?

Det är jätte många som har hosta och feber nu.

Ha det bra,Vicki