08 januari, 2008

Hej! Mitt namn e Smilla :)

Ja, då har Tina o Micke äntligen bestämt namn på bebisen :) Bättre sent än aldrig *s* Vi hoppas kunna köra upp där när det e dags för dop. Sagt åt Micke att röja undan i gäststugan, så vi kan bo där. Så kanske vi kan ta ledigt nån dag extra o stanna nån dag längre.
Jag vabbar i dag... När jag väckte Jenny i morse så var hon så täppt i näsan o lite febrig o bara grät. Vi kom så långt att jag var klar o hon hade klätt på sig... men hon bara grät o grät... så vi la oss igen o hon somnade direkt.
I kväll har vi varit på tippen. Håller på o fixar i sovrummet o nu ska mitt gamla skrivbord bort!
Jenny hade bestämt pizza till middag o att den skulle ätas hos Jan... o så fick det bli :) Sen tog Jenny o packade ihop hans julpynt, tittade på tv o vilade i soffan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt hon är lilla Smilla!! (Det tyckte Amelia med)

Är Jenny bättre nu så hon ska till dagmamman i morgon?

Fridas brossas minsta heter väl också Smilla?

Ha det bra,Vicki

Sus sa...

Hej Christel!!!
Vad kul att du ger dig tillkänna*S*
Jag får väl oxå erkänna att jag är smygis på din sida oxå*S*
Är Jenny bättre idag eller det är vabba som gäller?
Ha det bra,kram,Susanne