12 januari, 2008

Lördag

Var hos mamma på kalas igår. Ovanligt att få med både Jessica o Pontus, men när jag nämnde SMÖRGÅSTÅRTA så var det inte så svårt *s* Alla åt som bara den. Var lite rädd att jag överdrivit för Jan när jag sa att mamma gör jättegod smörgåstårta, men det hade jag inte... han åt mer än Jennifer, vilket inte säger lite *flin*
Ja, Jocke o Jennifer var där med alla barnen.

Efteråt så skulle Jan köra o handla o jag köra hem de stora ungarna. Jenny ville följa med Jan, så det gjorde hon.

I dag tog Jan hand om Jenny så jag fick sova o det gjorde jag med besked.. vaknade 11.30 *s*
När jag vaknat till ordentligt så körde Jenny o jag till Rum & Ram o tittade o sen till Erikshjälpen o tittade.
Nu e vi hemma om en stund, men kör till Jan sen. Blir försenad fredagspizza ikväll :)
I morgon ska vi till Jans mamma på middag. Om jag inte uppfattat Jan fel, så har Jenny bestämt vad vi ska äta där.... Varma mackor *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Fyllde din mamma år igår? Då fick hon göra mycket smörgåstårta när alla var där? Gillar Jennifer också hennes smörgåstårta? Har din mamma varit och hälsat på Tina och sett bebisen?

Ha det bra,Vicki